Home > משרד רואי חשבון בתל אביב, רואה חשבון בתל אביב > נדב רותם רואה חשבון בתל אביב, הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות בת"א והמרכז

נדב רותם רואה חשבון בתל אביב, הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות בת"א והמרכז

07/04/2024

אודות  רואי חשבון (משפטן) נדב רותם



nadavמשרד רואה חשבון (משפטן) נדב רותם
ממוקם ברחוב נחלת יצחק  34 א, (קומה ב) בתל אביב בבנין משרדים חדיש שבו מגרש חניה מרווח. המשרד מטפל בעוסקים פטורים ,עוסקים מורשים  ובחברות פרטיות.
הטיפול כולל פתיחת תיקים בכל המוסדות ,ליווי וביצוע כל דרישות המוסדות, ובהם דוח שנתי ,הצהרת הון ,הנהלת חשבונות ,שכר ,יעוץ במיסוי ,יצוג מול מס הכנסה ,מס ערך מוסף , המוסד לביטוח לאומי ,רשם החברות  ויתר משרדי הממשלה.
המשרד נותן שירות בתל אביב והמרכז.
זמין ופנוי לטיפול לאורך כל שעות היום ובימים א-ה.
 
רואה חשבון (משפטן ) נדב רותם החל דרכו במחלקת מיסים במשרד בינוני בשנת 1994,לאחר סיום ההתמחות יסד את המשרד. העקרונות המנחים שהובילו אותו בניהול המשרד אז וכיום הם הכרת הפעילות של כל לקוח על בוריה, עמידה על זכויות הלקוח במוסדות ללא פשרות, התעדכנות מתמדת בחומר מקצועי ושיפור הרמה המקצועית ללא הרף.
לצד ניהול המשרד וכחלק בלתי נפרד מישום העקרונות המנחים סיים רואה חשבון נדב רותם לימודי משפטים ,זאת מתוך הכרה שהשכלה משפטית רחבה תסייע לו לעמוד על זכויות הלקוחות ביתר שאת. המשרד משרת לקוחות מתחומים מגוונים ובהם חברות ליעוץ כלכלי והנדסה ,חברות הייטק ,בעלי מקצוע, חברות ליבוא ויצוא וחברות שירותים. רואה חשבון נדב רותם מעורב בכל התיקים בעצמו ונמצא בקשר ישיר עם כל הלקוחות.

משרד רואי חשבון בתל אביב

הנהלת חשבונות בתל אבחבהמשרד מונה כיום 7 עובדים ונותן שירות בתחומים הבאים:
הכנת דוחות שנתיים
הכנת הצהרות הון

ביקורת מאזנים
ייצוג פרטני מול המוסדות
שרותי הנהלת חשבונות
וחישובי שכר כשירות נלווה
רואה חשבון נדב רותם  בוחן את התוצאות הכספיות של הלקוחות לעיתים מזומנות ומסדר את המקדמות למוסדות בהתאם לתוצאות הכספיות השנתיות לרווחת הלקוחות.
 

שירותי ראיית חשבון בתל אביב

 ניתן להסתייע ברואה חשבון נדב רותם בפגישה ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות, בפגישה שבה מדובר בעסק חדש ראוי לדון בין היתר בשאלות הבאות:
רישום כעוסק פטור או עוסק מורשה (יתרונות לצד חסרונות), רישום כחברה או כעצמאי (יתרונות לצד חסרונות), מהם מלוא ההוצאות המוכרות לעסק המדובר (וכתוצאה מכך הגדלת החזרי מס), מהם .המנגנונים הקובעים אם ההוצאה תוכר לצרכי מס.
 משרד רואי חשבון נדב רותם מחובר למחשב של מס הכנסה ,מס ערך מוסף וביטוח לאומי.
משרד רואה חשבון  נמצא בקשר שוטף עם פקידי השומה האזוריים. המשרד מאז היווסדו עמד בכל המכסות להגשת דוחות ,ובשנים האחרונות עמד בכל המכסות להגשת דוחות כמיצג משדר ,מיצג משדר הוא מיצג אשר מקליד את נתוני הדוחות השנתיים ישירות לתוך מחשב מס הכנסה במקום עובדי מס הכנסה ,פעולה אשר מקנה גמישות בתאריכים להגשת דוחות המשרד.
 
 

מאמרים בנושא ראיית חשבון

רואה חשבון לעוסק פטור

מה תפקידו של רואה חשבון לעוסק פטור? משרד רואה חשבון נדב רותם מקפיד להחשף לרעיון העיסקי של העוסק הפטור לפרטי פרטים .הבנה מלאה של הפעילות העיסקית המתוכננת מסייעת במתן הנחיות מדויקות לאופן ניהול ספרי החשבונות.

רואה חשבון לחברה

במאמר זה נדון ברואה חשבון חיצוני ולא פנימי. ההבדל הוא בכך ש רואה חשבון חיצוני אינו עובד בחברה אלא מיצג את החברה מול ראשות המיסים ותפקידו הוא בין היתר לערוך ביקורת על הדוחות הכספיים של החברה. לצד שירותים נלווים נוספים שבאפשרות רואה חשבון לחברה לתת ,כגון יעוץ במיסוי ,יעוץ כלכלי ושרותי הנהלת חשבונות וכו.

רואה חשבון לעסק

במסגרת מאמר זה ,ננסה לענות על השאלה ,האם ישנו שוני בשירות הניתן כאשר מדובר ב רואה חשבון לעוסק פטור ,לעומת , רואה חשבון לעוסק מורשה ,כמו כן נסקור את הטיפול שנותן רואה חשבון לעוסק פטור ,לעומת הטיפול הניתן על ידי רואה חשבון לעוסק מורשה לצורך מתן מענה על השאלה נבחן ראשית את הצרכים של כל עוסק ,תוך התיחסות לרשויות המס השונות.

שכיר או עצמאי

עד עכשיו עבדתי בתלוש משכורת כשכיר והציעו לי אפשרות להמשיך באותו מקום עם חשבונית.
כיצד אדע אם כדאי ובאיזה גובה תשלום כדאי ? מה עלי לשאול את הרואה חשבון וליהפך? עד עכשיו עבדתי כנגד חשבונית חודשית שהוצאתי מעתה ואילך מציעים לי באותו מקום לעבוד בתלוש משכורת
כיצד אדע אם כדאי ובאיזה שכר כדאי.

יועץ מס ורואה חשבון

האם יש הבדלים בין יועץ מס ורואה חשבון. לעיתים לקוחות בפועל ולקוחות פוטנציאלים אינם מבדילים בין רואה חשבון לבין יועץ מס.
אם כן ,מה ההבדל ? ומדוע הוא קיים ? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? קרא עוד במאמר יועץ מס או רואה חשבון.

עוסק מורשה או חברה בע"מ

  חסרונות ברישום כעוסק מורשה לעומת חברה בע"מ,יתרונות עוסק מורשה לעומת חברה בע"מ, שיקולי רווח ברישום כעצמאי/עוסק מורשה או חברה, קרא עוד

עסק פטור – יתרונות לצד חסרונות

מה כדאי לפתוח – עסק פטור או עסר מורשה, קרא במאמר מהן היתרונות ברישום כעוסק פטור. האם כדאי לרשם במע"מ כי עסק פטור.

מה זה הפרשי הון

במאמר זה אדון במצב שבו ישנם הפרשי הון לאחר הגשת הצהרת הון שהיא לא ראשונה , אסביר ממה הפרשי ההון נובעים , וכיצד ניתן להסבירם. כמובן שעל הפרשי ההון שלא נצליח להסביר יהיה עלינו לשלם מס הכנסה ובאחוזים מוגדלים מכאן נובעת המוטיבציה להסביר את הגידול בהפרש.

נספחים לדוח השנתי

איזה נספחים יש לצרף לדוח השנתי של עצמאים ? הדוח השנתי הוא דיווח על ההכנסות החייבות במס באותה שנה וההכנסות הפטורות ממס. מדוע יש להגיש את הדוח השנתי ? נספחים לדוח שנתי >>>

תכנון מס

מטרת המאמר לתת מושג כללי לעולם תכנוני המס ,ולפתוח צוהר לכלים אשר משמשים את מתכנן המס .
מהו תכנון מס בקווים כלליים ?
כיצד ניתן לאתר אפשרויות לתכנוני מס ?
כי ההגדרה לביצוע תכנון מס מעוררת מחלוקת לא פעם בין מתכנני מס עצמם
ובין מתכנן מס לבין ראשות המיסים. תכנון מס הוא בעצם מילה נרדפת לחסכון ממס על נקיטת אחת מהפעולות השונות.

מעבר מעוסק פטור לעוסק מורשה

המאמר מיועד לאנשי כספים ,רואי חשבון ,וללקוח פרטי המעוניין להעמיק ידיעותיו
" אני עוסק פטור אבל יש לי חברה שהוא עוסק מורשה והוא עוסק באותו תחום עיסוק כמו שלי
והוא מקבל החזרי מעיימ ,ואני גם רוצה " אם זהו המצב יתכן וכדאי לכם להפוך לעוסק פטור כדי להיות
בטוחים בכך עליכם לבחון מספר דברים: להמשך המאמר לחץ כאן:

הוצאות מוכרות

 כיצד ניתן לדעת אם הוצאה היא מוכרת או לא ,ואם כן מה זה בעצם הוצאה מוכרת ?
הוצאה מוכרת זה כשאפשר לרשום אותה כנגד הכנסה ,בדיוק כמו שרושמים את ההכנסות ומשלמים עליהם מיסים ,כך רישום של הוצאה מפחית את הרווח מההכנסות ,ברגע שההכנסה לא מוכרת לא רושמים אותה בעצם ואין בה שימוש.
לא באמת קיימת רשימה של כל ההוצאות המוכרות וההוצאות האל מוכרות כי הוצאה יכולה להיות מוכרת לעסק א ,ולא מוכרת לעסק ב.
העיקרון המנחה הוא : הוצאה שנגרמה בגלל הפעילות ואילו לא היה עסק לא היינו מוציאים אותה ניתן להניח שהיא הוצאה מוכרת. הוצאה שאילו העסק לא היה קיים, עדיין היינו משלמים אותה. ניתן להניח שהיא אינה מוכרת אלא אם כן הותקנו תקנות מיוחדות מכח פקודת מס הכנסה שקובעות באיזה שיעור מתוך סך ההוצאה ניתן להכיר בהוצאה.
כיצד בעל העסק יכול לדעת האם הותקנו תקנות מיוחדות שקובעות לגבי סוג ההוצאה באיזה שיעור מתוך סך ההוצאה להכיר בהוצאה ,ישנם תקנות רבות ויש להעזר במקרים כאלה ברואה החשבון של העסק הן ברמה העקרונית והן ברמה הפרקטית בעת הצורך לרשום את ההוצאה
קרא עוד…

פתיחת עסק חדש

מאמר חדש בנושא פתיחת עסק חדש, מהו סדר הפעולות לפתיחת עסק חדש, מה נדרש לצורך פתיחת תיק במעיימ לעוסק פטור, לעוסק מורשה, חברה בע"ם, איזה טופס צריך למלא בשביל לפתוח עוסק.
כיצד ידע בעל העסק לאן לגשת לפתוח תיק.

ממה מורכב הדוח השנתי?

אם הינך נדרש להגיש את הדוח השנתי בגלל שיש לך עסק ,יש לצרף בין השאר פלט שבו יהיו
סך המכירות ,דהיינו מחזור העסקאות שנעשה באותה שנה . למטה מתחת לעסקאות
ירשמו כל סוגי ההוצאות שהוצאתם בגלל הפעילות העסקית כאשר כל סוג הוצאה רשומה בשורה נפרדת . ההפרש בין מחזור העסקאות מכירות לבין כל סיכום כל סוגי ההוצאות הוא הרווח
ברוטו ,או אם סיכום ההוצאות גבוה יותר ממחזור העסקאות הפסד .אם כן הכנסות פחות הוצאות
זוהי הכנסה ברוטו אותה יש להעביר לשדה הכנסה מעסק בטופס המרכז הנקרא  1301.

רואה חשבון מומלץ

כיצד נקבע רואה חשבון מומלץ ? ברור לכל כי הדבר נקבע על פי מספר פרמטרים ,מבין הפרמטרים ניתן למנות את רמת המקצועיות, זמינות, לטפל ולענות על שאלות מקצועיות, נגישות, מחירים הוגנים, שרות ויחס אדיב.

תגיות: רואי חשבון בתל אביב, משרד רואה חשבון בתל אביב

 

לגלות עוד מהאתר רואה חשבון בתל אביב, רו''ח נדב רותם - 03-5613474

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא