רואה חשבון מומלץ

מהו רואה חשבון מומלץ?

 

כיצד נקבע רואה חשבון מומלץ ? ,ברור לכל כי הדבר נקבע על פי מספר פרמטרים ,מבין הפרמטרים ניתן למנות את :

1.רמת המקצועיות
2. זמינות לטפל ולענות על שאלות מקצועיות
3.נגישות.
4.מחירים הוגנים
5.שרות ויחס אדיב. לטעמי כדאי לחלק את הפרמטרים לשתי קבוצות ,פרמטר הקבוצה הראשונה יהיה המקצועיות ,בחרתי לבודד את הפרמטר הזה מהאחרים מכיוון שלא ניתן לתהות בנקל לגבי רמת המקצועיות של רואה חשבון ללא המלצות או נסיון עבר איתו בעבודה ,לעומת שאר הפרמטרים שניתן לקבל את הרושם לגביהם בפגישה בלתי אמצעית ,את המחירים ניתן לברר ,לגבי היחס והשירות ניתן להתרשם בסייג האם היחס והשירות ימשיך כך לאחר היותכם לקוחות ,כך גם ניתן להתרשם לגבי מידת הנגישות למשרד חניה בקרבת מקום ונוחות הגעה לאחר פגישה ראשונה .

כיצד נרכשת מקצועיות של רואה חשבון מומלץ ?

הרכיבים שמגבשים את רמת המקצועיות של רואה חשבון מומלץ כוללים : 1.תחילה הכשרה מקצועית מתאימה 2.לאחריה פרקטיקה מקצועית בתחום מקצועי רלבנטי. 3.לצד הפרקטיקה המקצועית שנרכשת יציאה להשתלמויות מקצועיות לצורך חידוד ועדכון התפתחויות בתחום.

אם נניח שלרואי החשבון מתוכם ברצונכם לבחור רואה חשבון מומלץ יש את ההכשרה המקצועית והם רואי חשבון מוסמכים ואף נניח שהם חרוצים ומשתלמים חדשות לפרקים בחומר הנדרש ,עדיין המרכיב החשוב ביותר, הוא הנסיון המקצועי ואין בלתו. היכרות חוזרת ונשנית עם נושא תוך כדי ביצוע העבודה, היא שמשפרת את התוצאות והפועל היוצא לכך הוא שרות טוב יותר עבורכם. מכאן ניתן להסיק שרכיב הנסיון המקצועי כרואה חשבון עצמאי נותן שירות באותו תחום זהו הרכיב החשוב ביותר ברכישת המקצועיות של רואה חשבון מומלץ.

המלצות ממכרים או בחינה עצמית של רואה חשבון מומלץ?

במצב אופטימלי נעמוד על קנקנו של בעל מקצוע פוטנציאלי ובינהם רואה חשבון ממכרים שזכו לקבל שירות מאותו רואה חשבון וממליצים עליו לחיוב. ככול הממליץ קיבל שירות שזהה לשירות שאתם שברצונכם לרכוש וככול שהמכר הממליץ קיבל את השירות הזהה לאורך זמן רב יותר ינתן מן הסתם משנה תוקף להמלצתו ,אך מה נעשה כאשר אין מכר שקיבל בעצמו שירות זהה לשירות שאנו זקוקים לו ,או שהמכר כן קיבל שירות זהה וממשיך להיות מטופל אצל רואה החשבון אך לא ממליץ עליו בחיוב .במקרים אלו עלינו לנקוט בפעולות נוספות שיאששו בחירת רואה חשבון מומלץ פוטנציאלי ,על פעולות עיקריות אלו נמנה החיפוש באינטרנט.

חיפוש באינטרנט של רואה חשבון מומלץ

אין רואה חשבון שמעוניין למכור את שרותיו בעזרת האינטרנט שיעיד על עצמו שאינו מקצועי דיו או אינו מנוסה דיו ,לצד זאת הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש יצרו מציאות שלפיה יכולים הגולשים להצביע על מידת שביעות רצונם משרותיו של בעל מקצוע כלשהו ,מאידך מציאות זאת גם משמשת לא פעם לפברוקים של המלצות ותופעה של "קניית המלצות" שכדי להבחין בכך דרושה התנסות קודמת.

יש להבחין בין אתר שנחשף אליכם בגלל תשלום כסף ישירות לגוגל או לפייסבוק (פרסום ממומן)לבין אתר שנחשף אליכם בגלל רמת התעניינות גוברת וגילוי אהדה של גולשים קודם לכן(פרסום אורגני ) לאחר בחינת הדברים כדאי להצליב בין אורך תקופת הפעילות המקצועית של רואה חשבון לבין מידת העניין של גולשים קודמים שהביאה לחשיפת האתר אליכם.ניתן להניח שמי שפועל תקופה מאד קצרה לא שירת לקוחות רבים והתגובות צריכות להיות בכמות תואמת ולהיפך .חשיפת האתר במסלול אורגני למקומות ראשונים אורכת זמן רב יותר ויכולה להעיד על ותק ,מאידך יתכנו פרסומים במסלול ממומן של רואי חשבון מקצועיים ומנוסים ומדובר באינדיקציה בלבד ולא מסקנה גורפת .

משרד רואה חשבון נדב רותם רואה חשבון מומלץ

רואה חשבון נדב רותם פועל כרואה חשבון עצמאי מיצג לקוחות מול המוסדות מעל 20 שנה ,רואה חשבון נדב רותם עבד לפני כן כשכיר באותו תחום וביצע את אותה עבודה מעל 7 שנים ,כך שהפרקטיקה המקצועית של רואה חשבון נדב רותם נצברה לאורך מעל 27 שנות נסיון מקצועי ,בנוסף להיותו של נדב רותם רואה חשבון מוסמך ,רכש השכלה נוספת של תואר ראשון במשפטים (LLB) עם הרחבת הפעילות גויסו עובדים נוספים שהוסכמו לפני הגעתם כרואי חשבון או יועצי מס העובד החדש ביותר במשרד עובד מעל 7 שנים במשרד ולקוחות רבים של המשרד נמצאים מהשנים הראשונות של המשרד .נשמח לטפל בלקוחות חדשים שמעוניינים לצאת לדרך עצמאית לטווח ארוך .לצד רווחיות מטרת המשרד היא גם להשאר תמיד רואה חשבון מומלץ .